Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za politehniku
Citirajte ovaj rad
Osibov, M. (2019). Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844
Osibov, Mia. "Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844
Osibov, Mia. "Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844
Osibov, M. (2019). 'Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844
Osibov M. Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844
M. Osibov, "Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:217844