disertacija
Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture

Damir Purković (2016)
Sveučilište u Splitu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Citirajte ovaj rad...

Purković, D. (2016). Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, D. (2016). 'Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 20.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković D. Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 20.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

D. Purković, "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495