doctoral thesis
The elements of contextual learning and teaching approaches as factors of success of teaching technical culture

Damir Purković (2016)
University of Split
University of Split, Faculty of science
Cite this document...

Purković, D. (2016). Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, D. (2016). 'Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture', Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, accessed 25 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković D. Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture [Doctoral thesis]. Split: University of Split, University of Split, Faculty of science; 2016 [cited 2019 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

D. Purković, "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture", Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495