Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za informatiku
Citirajte ovaj rad
Gotovac, A. (2017). Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto? (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238
Gotovac, Antonia. "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238
Gotovac, Antonia. "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238
Gotovac, A. (2017). 'Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238
Gotovac A. Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto? [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238
A. Gotovac, "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238