diplomski rad
Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture

Ana Anković (2017)
Sveučilište u Splitu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Odjel za politehniku
Citirajte ovaj rad

Anković, A. (2017). Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181

Anković, Ana. "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181

Anković, Ana. "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181

Anković, A. (2017). 'Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181

Anković A. Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181

A. Anković, "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181