završni rad
Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?

Antonia Gotovac (2017)
Sveučilište u Splitu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Odjel za informatiku
Citirajte ovaj rad...

Gotovac, A. (2017). Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto? (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238

Gotovac, Antonia. "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238

Gotovac, Antonia. "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238

Gotovac, A. (2017). 'Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238

Gotovac A. Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto? [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238

A. Gotovac, "Obrazovanje: klasično ili tehnološki potpomognuto?", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:288238