Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za politehniku
Citirajte ovaj rad
Čaljkušić, G. (2024). Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231
Čaljkušić, Goran. "Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231
Čaljkušić, Goran. "Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231
Čaljkušić, G. (2024). 'Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231
Čaljkušić G. Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231
G. Čaljkušić, "Utjecaj ADHD-a na učenike u nastavi tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:271231