Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za fiziku
Citirajte ovaj rad
Vuknić, L. (2023). Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, Lea. "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, Lea. "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, L. (2023). 'Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić L. Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
L. Vuknić, "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378