University of Split Faculty of Science Department of Physics
Cite this document
Vuknić, L. (2023). Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, Lea. "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, Lea. "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić, L. (2023). 'Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Science, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
Vuknić L. Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Science; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378
L. Vuknić, "Utjecaj izvođenja pokusa na razumijevanje sadržaja u osnovnoškolaca", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Science, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:578378