Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za informatiku
Citirajte ovaj rad
Martinović, A. (2022). Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591
Martinović, Ana. "Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591
Martinović, Ana. "Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591
Martinović, A. (2022). 'Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591
Martinović A. Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591
A. Martinović, "Prihvaćanje i korištenje Scratcha od strane početnika u učenju programiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:902591