Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za politehniku
Citirajte ovaj rad
Perić, M. (2020). Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900
Perić, Moris. "Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900
Perić, Moris. "Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900
Perić, M. (2020). 'Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900
Perić M. Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2020 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900
M. Perić, "Problemi i izazovi vrednovanja učenika u nastavi Tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:824900