diplomski rad
Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem

Ivana Zdilar (2016)
Sveučilište u Splitu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Odjel za biologiju
Citirajte ovaj rad...

Zdilar, I. (2016). Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673

Zdilar, Ivana. "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673

Zdilar, Ivana. "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673

Zdilar, I. (2016). 'Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673

Zdilar I. Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673

I. Zdilar, "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673