Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za biologiju
Citirajte ovaj rad
Zdilar, I. (2016). Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673
Zdilar, Ivana. "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673
Zdilar, Ivana. "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673
Zdilar, I. (2016). 'Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673
Zdilar I. Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673
I. Zdilar, "Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:750673