Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za informatiku
Citirajte ovaj rad
Lisica, A. (2019). Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005
Lisica, Adrijana. "Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005
Lisica, Adrijana. "Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005
Lisica, A. (2019). 'Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005
Lisica A. Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005
A. Lisica, "Multimodalna interakcija kod djece s disleksijom", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:100005