prikaz prve stranice dokumenta Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole
Rad dostupan nakon 2026-01-19
disertacija
Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole

Žanko, Žana
Sveučilište u Splitu
Prirodoslovno-matematički fakultet

Citirajte ovaj rad

Žanko, Ž. (2023). Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole (Disertacija). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Žanko, Ž. (2023). 'Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Žanko Ž. Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2023 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Ž. Žanko, "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.