Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za politehniku
Citirajte ovaj rad
Đula, K. (2020). Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736
Đula, Kristina. "Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736
Đula, Kristina. "Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736
Đula, K. (2020). 'Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736
Đula K. Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736
K. Đula, "Metode i strategije aktivnog učenja u nastavi tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:743736