Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet Odjel za informatiku
Citirajte ovaj rad
Romac, J. (2016). Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941
Romac, Josip. "Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941
Romac, Josip. "Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941
Romac, J. (2016). 'Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941
Romac J. Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941
J. Romac, "Primjena sučelja mozak - računalo na razvoj igara", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:573941