Sveučilište u Splitu Prirodoslovno-matematički fakultet
Citirajte ovaj rad
Žanko, Ž. (2023). Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole (Disertacija). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Ž. (2023). 'Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko Ž. Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Ž. Žanko, "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161