doctoral thesis
Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture

University of Split
Faculty of Science

Cite this document

Purković, D. (2016). Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković, D. (2016). 'Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Purković D. Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of Science; 2016 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

D. Purković, "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495

Please login to the repository to save this object to your list.