Žanko, Ž. (2023). Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Žana. "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko, Ž. (2023). 'Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Žanko Ž. Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of Science; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161
Ž. Žanko, "Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja kod učenika osnovne škole", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:220161