Šimičić, S. (2018). Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156
Šimičić, Sanda. "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156
Šimičić, Sanda. "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156
Šimičić, S. (2018). 'Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156
Šimičić S. Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of Science; 2018 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156
S. Šimičić, "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Science, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156