Lovrinčević, A. (2024). Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519
Lovrinčević, Anamaria. "Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna." Master's thesis, University of Split, Faculty of Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519
Lovrinčević, Anamaria. "Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna." Master's thesis, University of Split, Faculty of Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519
Lovrinčević, A. (2024). 'Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna', Master's thesis, University of Split, Faculty of Science, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519
Lovrinčević A. Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Science; 2024 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519
A. Lovrinčević, "Prilagodba digitalnih alata za djecu s poremećajem iz spektra autizma: Uloga obrazovnih platformi i participativnog dizajna", Master's thesis, University of Split, Faculty of Science, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:835519